První zpráva aka můj první dort

04.02.2014 21:26

Ano, tahle "příšerka" je můj první dort, který vykreslí začátek mého cukrářského šílenství:)

   Byl březen 2012 a já byla krátce po další operaci nohy, přede mnou byly nekonečné tři měsíce, kdy jsem věděla, že budu chodit pouze o berlích a nejspíš se nudit doma.
Jednoho krášně nudného večera dávali na Prima Love spot, ve kterém vyhlásili soutěž o nejlepší dort k výročí tohoto programu, řekla jsem si "proč ne?" -jistě, klasická odpověď na reklamu :D
Druhý den jsem se dala do práce, můj velmi trpělivý přitel nakoupil suroviny, maminka mi nechala volné pole(ač nerada:) a já se pustila do pečení.
Obrázek vypadal vskutku jinak, než finální výrobek, co Vám budu vykládat.

   Hopsajíc na jedné noze a s berlí pod druhou mi tenhle výtvor zabral něco málo přes sedm hodin, SEDM HODIN, myslela sem, že mě budou křísit :)
Dort byl hotov, já samozřejmě nic uklízet nemohla, takže jsem jen odeslala fotky na příslušnou adresu a čekala..a čekala, no nic se nestalo, vyhrála to profesionální cukrářka, pečení mě ale začalo natolik bavit, že jakmile to bylo možné, udělala jsem si rekvalifikační kurz a pustila se do toho pořádně.Nyní jsem někde, kde bych v životě nečekala, že budu, chodí mi zakázky, které mě baví a jsou pro mě výzvou a to mi přijde fantastické.
A co najdete na těchto stránkách, no jednoduše recepty a fotky, příběhy, možná zajímavé, možná ne.
Úspěchy, totální propadáky, a to nejdůležitější - neřestně sladké sladkosti a to je na tom to nejlepší:)

Takže Vás vítam a hlavně, 

vařte s láskou!